A Nike Budapest márkaüzletek hivatalos webáruháza

GYIK

Megrendeléssel kapcsolatos kérdések:

Kérdés: Mi a teendő, ha törölni szeretném a megrendelt terméket?

Válasz: Kérjük, írj az e-mailes ügyfélszolgálatunkra egy levelet a törlési szándékodról. (info@sportmonkey.hu)

 

Kérdés: Hol látom a csomagom követési számát?

Válasz: Amikor útnak indítjuk a csomagot, a rendszerünk automatikus üzenetet küld a megadott email címre, amely tartalmazni fogja a DPD által megadott követési számot.

 

Kérdés: Mennyi a kiszállítási idő?

Válasz: A rendelés leadásától számított 2-7 munkanap.

 

Kérdés: Amennyiben meggondoltam magam, mennyi időn belül küldhetem vissza a terméket?

Válasz: A termék megérkezésétől számított 14 napon belül. További részletekért tekintsd meg a Visszaküldés és csere menüpontot.

 

Kérdés: Nem kaptam visszaigazolást a rendelésemből emailben.

Válasz: Kérjük nézd meg a promóciók, vagy a spam mappát. A freemailes levelezőrendszer sajnos a beállítások miatt sokszor nem jeleníti meg az automatikus rendszerüzeneteket. Jelezd kérlek emailben az ügyfélszolgálatunknak. (info@sportmonkey.hu)

 

Kérdés: Selejtes lett a termék, mit tudok csinálni?

Válasz: Kérjük írj egy levelet az info@sportmonkey.hu email címre, kérjük fotót is csatolj. Válaszüzenetben tájékoztatni fogunk előzetes véleményünkről és a javasolt eljárásról. Ezután a selejt terméket kérjük küldd vissza az Árkádban lévő Nike üzletbe. A Kollágáink megvizsgálják a terméket, és amennyiben beigazolódik a selejt ténye, online levásárolható kupont küldünk.

 

Fizetéssel kapcsolatos kérdések: 

Kérdés: Tudok utánvéttel fizetni a futárnak?

Válasz: Természetesen, készpénzben vagy kártyával is lehetséges az utánvétes fizetés. Ebben az esetben ezt a fizetési módot kell választani a megrendelés leadásakor.

 

Kérdés: Kifizettem előre a terméket bankkártyával, de szeretném lemondani. Mi a teendő?

Válasz: Írj egy üzenetet a törlési szándékodról az info@sportmonkey.hu email címre. Írj egy üzenetet a törlési szándékodról az info@sportmonkey.hu email címre. Mivel a rendelés leadáskor csak előzetes bankkártya autorizáció történik, így nem teljesülés esetén a bank általában néhány napon belül feloldja számládon a zárolt összeget. Amennyiben a terméket már feladtuk részedre, úgy a termék visszaérkezését követően tudjuk elindítani a vételár visszaküldési tranzakciót.

 

Kérdés: Lehet-e fizetni Szép kártyával?

Válasz: Sajnos Szép kártyás fizetési módot jelenleg nem tudunk elfogadni.

 

Termék átvétellel kapcsolatos kérdések: 

Kérdés: Hol lehet személyesen átvenni a terméket?

Válasz: Az Árkád bevásárlóközpontban lévő Nike üzletben van lehetőség személyes átvételre. Személyes átvételre csak bankkártyával történő előre fizetés esetén van mód.

 

Kérdés: Melyik futárszolgálat szállítja ki a megrendelésemet?

Válasz: A DPD futárszolgálattal dolgozunk együtt.

 

Kérdés: A termék nem megfelelő méretű.

Válasz: A termék méretcseréjét a weboldal alján található „visszaküldés” menüpontból kezdeményezheti. A visszaküldési regisztrációs folyamatot követően a vásárlónak kell visszajuttatnia a terméket a Nike Árkád üzletbe. A csereterméket az üzlet küldi ki.